امام جمعه بهبهان: مصلای بهبهان تجهیز شود

خورنا: امام جمعه بهبهان خواستار رفع مشکلات مصلای نماز جمعه این شهرستان شد و گفت: مصلای بهبهان علاوه بر افزایش فضا باید به وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز تجهیز شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: اقامه نماز جمعه بهبهان با مشکلات زیادی مواجه است و تمام ارگان‌ها و ادارات باید دست به دست هم دهند تا این مشکلات مرتفع شود.

وی ادامه داد: کوچک بودن مصلای فعلی و عدم وجود سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب از جمله برخی از این مشکلات هستند.

امام جمعه بهبهان عنوان کرد: مسئولان باید به موضوع نماز جمعه و جماعات توجه و اهتمام ویژه داشته باشند و حداقل از این طریق بین مردم حضور یابند و با مشکلات مردم بیشتر آشنا شوند.

وی بیان کرد: مسئولان شهری خود باید الگو باشند و با حضور در نماز جمعه‌ها، شهروندان را به این امر تشویق کنند.

ابوعلی ادامه داد: به واسطه نماز جمعه‌ها بوده است که انقلاب اسلامی در کشور اتفاق افتاد و پس از آن بسیج عمومی شکل گرفت و صفوف رزمندگان به جبهه‌ها اعزام شد.

وی گفت: حال باید همین نماز جمعه برای تحقق حماسه سیاسی به فرمایش رهبری تلاش کند و این میسر جز با حضور پرتلاش مردم و مسئولان محقق نخواهد شد.

ابوعلی با بیان اینکه باید فرهنگ نماز جمعه را بسط و گسترش داد، اضافه کرد: تمام ارگان‌ها موظفند به فرهنگ سازی نماز جمعه به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان کمک کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با قرار داشتن در شب‌های پربرکت قدر باید تا می‌توان از فرصت‌ها استفاده کرد زیرا درهای توبه و مغفرت در این ماه آسمانی بر روی همه بندگان بیشتر و آسان‌تر باز است.