نماینده دزفول: دزفول نیازمند احداث بیمارستان تامین اجتماعی است

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خواستار ساخت بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان شد.

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در دزفول از نیازهای ضروری مردم و بیمه شدگان در این شهرستان است و به این دلیل رایزنی‌ها در سازمان تامین اجتماعی در این باره به صورت مستمر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بیمه شدگان در این شهرستان از خدمات حداقلی برخوردار هستند، گفت: بیمه شدگان در این زمینه از خدمات حداقلی برخوردارند و ساخت بیمارستان در این شهرستان می‌تواند تا بخش زیادی از مشکلات پیرامون را در دزفول برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه دزفول بیماران زیادی از شهرهای مجاور را نیز در خود جای می‌دهد، افزود: بیماران بیمه شده تامین اجتماعی از سایر شهرهای نیز برای دریافت خدمات به دزفول مراجعه می‌کنند و به این دلیل ضرورت احداث بیمارستان تامین اجتماعی در این شهر بزرگ بیش از پیش احساس می‌شود.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه در حال رایزنی برای رفع مشکل تامین زمین بیمارستان تامین اجتماعی دزفول هستیم، گفت: در حال پیگیری هستیم که با خرید زمین برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی دزفول گامی در راستای رفع مشکلات بیمه شدگان این شهرستان برداشته شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه تعیین شده برای خرید زمین در نظر گرفته شده ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال است که در پنج ماه گذشته تا بخش زیادی از مشکلات در این حوزه برطرف شده است.

این مقام مسئول افزود: احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان دزفول از جمله مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان خوزستان است که پیگیر اجرای این مصوبه مهم هستیم.