شهردار گتوند: معابر شهری گتوند آسفالت شد

خورنا: شهردار گتوند از آسفالت معابر شهری در گتوند خبر داد و گفت: پروژه‌های آسفالت شهرداری گتوند اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزارش فارس از گتوند، محسن شکری‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با اختصاص ۲ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرداری گتوند اجرایی شده است.

وی با اشاره به محل تامین این اعتبار خاطر نشان کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها تامین شده و کار آسفالت معابر شهری در مناطق حاشیه شهر گتوند انجام شده است.

شکری‌زاده افزود: در این پروژه بیش از ۵ هزار متر مربع آسفالت معابر انجام شده که بخش زیادی از مشکلات تردد در مناطق حاشیه شهر را برطرف می‌کند.

شهردار گتوند گفت: در این پروژه‌ها ۱۲ هزار متر مکعب خاکریزی و زیرسازی انجام شده ضمن اینکه عملیات جدول کاری نیز به متراژ ۳ هزار متر نیز قبلا انجام شده است.

شکری‌زاده اضافه کرد: با پایان این عملیات بیش از ۲۴۰ خانوار از آسفالت شهری بهره‌مند شده‌اند و البته امیدوار هستیم که از محل اعتبارات سال ۹۲ نیز بتوانیم برای آسفالت دیگر مناطق محروم شهر گتوند استفاده کنیم.

وی افزود: شهرداری گتوند نیازمند توجه بیشتر در بخش اعتبارات است تا بتوانیم در خدمات‌رسانی به مردم گام‌های بلند و قابل توجهی برداریم.