برپایی نمایشگاه کتاب ویژه رمضان در هندیجان

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برپایی نمایشگاه کتاب ویژه رمضان و شب‌های قدر در این شهرستان خبر داد.

سیدعارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه کتاب در این شهرستان برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه هر سال رونق بیشتری داشته و با استقبال بهتری روبه‌رو شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان تصریح کرد: این مسئله نیز اهمیت دارد و بیانگر آن است که شهرستان هندیجان به سمت خردورزی و تفکر در حرکت است.

وی با بیان اینکه امسال نیز نمایشگاه بزرگ رمضان و شب‌های قدر را در نیمه دوم این ماه پربرکت در شهرستان برپا کرده‌ایم، گفت: این نمایشگاه در محل سالن اجتماعات خلیج فارس برای بازدید عموم دایر شده است.

مهدی‌نیا عنوان کرد: شهروندان و علاقه‌مندان همه روزه از صبح تا عصر می‌توانند به این مکان فرهنگی مراجعه کرده و با بازدید از محل نمایشگاه، کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی با اشاره به کتب مختلف موجود در این نمایشگاه تصریح کرد: معارف، هنر، آموزش، ورزش، بخش‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان و سایر کتاب‌های مورد نیاز از جمله سر تیترهای کتب موجود نمایشگاه کتاب در هندیجان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در پایان اظهار کرد: نمایشگاه‌های کتاب فرصتی برای بیشتر آشنا شدن با دنیای کتاب و کتابخوانی بوده و رونق نمایشگاه‌ها به مراتب بیانگر تغییر در گرایشات عمومی جامعه است.