همدست منصور عضو منافقین است، نه سپاه قدس

خورنا: خبرگزاری مهر نوشت: بر اساس اخبار بدست آمده از منابع موثق، پلیس بین‌الملل (اینترپل) اطلاعات جدیدی در مورد فردی بدست آورده که از او به عنوان متهم ردیف دوم در طرح ادعایی ترور سفیر عربستان یاد شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، این فرد با نام‌های علی/ غلام و غلامحسین شکوری، از اعضای اصلی سازمان مجاهدین خلق MEK-MKO(منافقین) است که طی سال‌های متمادی با استفاده از گذرنامه‌های ایرانی و سایر اسناد هویت جعلی بین کشورهای مختلف تردد نموده است. این اطلاعات از جمله شامل جزئیات یکی از گذرنامه‌های نامبرده با شماره K10295631 صادره از واشنگتن به تاریخ ۲۰۰۶.۱۱.۳۰ است.
بر اساس این اطلاعات، شکوری در کشورهای مختلف تردد داشته و آخرین بار در واشنگتن و پادگان اشرف- مقر نظامی منافقین- در عراق مشاهده شده است.
یادآوری می‌نماید پلیس بین‌الملل (اینترپل) شماری زیادی از اعضاء این سازمان تروریستی را قبلاً تحت تعقیب قرار داده است. بر اساس رویه اینترپل، اطلاعات جدید در مورد متهم ردیف دوم، باید بلافاصله در اختیار اینترپل آمریکا قرار داده شود.
خبرگزاری مهر در خبری دیگر به نقل از پرس‌تی‌وی نوشت: با وجود هجمه شدید روانی و تبیلغاتی واشنگتن و ریاض علیه جمهوری اسلامی ایران با طرح سناریو ساختگی ترور، منابع آگاه از دخالت آشکار سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در این پروژه و صدور مدارک شناسایی جعلی برای متهم ردیف اول پرونده ترور ادعایی سفیر عربستان در آمریکا خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پرس تی وی، شواهد به دست آمده از دست داشتن سازمان اطلاعات و امنیت خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) در پروژه اتهام زنی آمریکا علیه ایران در توطئه ساختگی ترور سفیر عربستان در واشنگتن حکایت دارد.
یک مقام اطلاعاتی پاکستان در گفت‌وگو با روزنامه اردو زبان امت در این باره گفت: فردی که در این پرونده به عنوان متهم معرفی شده سه ماه پیش مدارک شناسایی جعلی از موساد دریافت کرده است.
بر این اساس کسی که با نام “منصور ارباب‌سیار” شناخته می‌شود قرار بوده عملیاتی را تحت عنوان “Foss Fling” برای موساد انجام دهد. این در حالی است که آمریکا مدعی شده که در یک سال گذشته ارباب سیار چندین بار به مکزیک سفر کرده تا در آنجا بتواند افرادی را برای ترور سفیر عربستان به خدمت بگیرد.
گفتنی است روز گذشته وزارت امور خارجه ایران بار دیگر ضمن فراخواندن سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در تهران مراتب اعتراض خود را به اتهام بی اساس واشنگتن علیه این کشور اعلام کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *