ختم قرآن کریم توسط کودکان و نوجوانان اندیمشکی

خورنا: کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و ۲ اندیمشک جزء سی‌ام قرآن کریم را ختم کردند.

به گزارش خورنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مسئول کانون شماره یک اندیمشک اظهار کرد: مربیان کانون مراکز شماره یک و ۲ اندیمشک همزمان با ماه رمضان مراسم ختم جزء سی‌ام قرآن را با حضور کودکان و نوجوانان در این مراکز برگزار کردند.

فهیمه سروندی تصریح کرد: بچه‌های عضو کانون با دعوت در مراسم ضیافت افطاری این مرکز ابتدا جزء سی‌ام قرآن مجید را به صورت گروهی ختم کردند.

وی ادامه داد: در این مراسم مربیان کانون مسائل احکام نماز و روزه و مبطلات آن‌ها را برای بچه‌ها توضیح دادند.

این مسئول فرهنگی ترویج و تقویت بنیه مذهبی کودکان و نوجوانان را هدف برگزاری این برنامه عنوان کرد و افزود: برنامه‌های مذهبی ویژه‌ ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهند داشت.

مسئول کانون شماره ۲ اندیمشک نیز پیرامون برگزاری این مراسم معنوی برای کودکان و نوجوانان این مرکز گفت: به مناسبت ماه رمضان جزء سی‌ام قرآن کریم توسط اعضا کودک و نوجوان قرائت شد.

فرخنده کمرکنی عنوان کرد: در این برنامه اعضای مرکز شماره ۲ اندیمشک با خواندن دعای فرج این برنامه را آغاز و با خواندن جزء سی‌ام قران کریم این محفل را نورانی کردند.

وی اضافه کرد: کودکان و نوجوانان در پایان با خواندن دعا از خداوند منان خواستند تا تلاوت قرآن را مایه خیر و برکت و سربلندی آن‌ها در زندگی قرار دهد.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با داشتن ۵۲ مرکز ثابت و سیار در شهرهای مختلف استان بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال اجرا می‌کند.