ایجاد پاسگاه در سایت مسکن مهر بهبهان

خورنا: فرماندار بهبهان از ایجاد پاسگاه در سایت مسکن مهر این شهرستان به‌منظور برقراری امنیت بیشتر در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی محبوب صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با گرامی‌داشت فرا رسیدن شب‌های قدر اظهار کرد: شب‌های قدر فرصت مغتنمی است که همه به سوی ترک گناه و استغفار پناه ببرند.

وی افزود: به همین مناسبت برنامه‌ها و مراسم‌های ویژه‌ای در سطح شهرستان برپاست و شهروندان به ویژه جوانان می‌توانند با حضور گرمشان در این محافل از برکات این روز و شب‌های آسمانی بهره‌مند شوند.

فرماندار بهبهان در ادامه خطاب به مسئولان اجرایی حاضر در جلسه تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم مشکلات شهرستان را به حداقل رسانیم.

وی ادامه داد: البته نمی‌توان تعامل و همراهی شهروندان را در این مسیر انکار کرد زیرا مردم بهترین ناظران بر امور شهر و دستگاه‌های اجرایی هستند و می‌توان با حمایت آنها بهبهان را به روزهای متعالی‌تر سوق داد.

باذلی محبوب عنوان کرد: برای رفع معایب و مشکلات شهرستان بهبهان به زمان نیاز داشته و مسئولان در نظر داشته باشند که در صورت هدررفت زمان فرصت جبران نیست.

وی در ادامه به سایت مسکن مهر این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: پاسگاهی برای تامین امنیت شهرک مسکونی مهر در دست ساخت است که همین پاسگاه وظیفه امنیت قبرستان جدید را نیز بر عهده دارد.

فرماندار بهبهان در پایان بیان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنهاست که امیدواریم با تعامل مضاعف مسئولان بیش از پیش محقق شود.