فرماندار هندیجان: مسئولان سازمان آب و برق خوزستان به شهرهای کوچک بی‌توجهند

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: متاسفانه مسئولان سازمان آب و برق خوزستان به مشکلات آب و برق شهرهای استان بی‌توجهند و مشکلات آنها را نادیده می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهروز فرج‌اللهی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه مسئولان سازمان آب و برق خوزستان به مشکلات آب و برق شهرهای استان بی‌توجهند و مشکلات آنها را نادیده می‌گیرند.

وی افزود: متاسفانه این مشکلات در روستاها و شهرهای کوچک استان به‌ویژه شهرستان هندیجان به اوج رسیده و شدت یافته است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: این شهرستان را نباید با شهرهای پرجمعیت مقایسه کرد زیرا سرانه آب این منطقه بالا نیست.

وی اضافه کرد: امیدواریم مسئولان استانی در این خصوص راهکارهای جدی‌ و جدیدتری بیندیشند و مشکلات آب و برق مردم این شهرستان را برطرف کنند.

فرج‌الهی افزود: این شهرستان ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و تجاری دارد اما به دلیل عدم توجه مسئولان استانی همچنان با محرومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در بخش کشاورزی این شهرستان تلاش‌ها و حمایت‌های بسیار زیادی از سوی مسئولان استانی صورت گرفته اما سایر بخش‌ها چون شیلات تا حدی دست نخورده باقی مانده است.

فرماندار هندیجان در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات آنهاست که امیدواریم با حمایت مسئولان استانی این امر بیش از پیش محقق شود.