کارگاه هنری «ببین و بساز» در بهبهان

خورنا: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۲ بهبهان همزمان با ایام تابستان کارگاه هنری با عنوان «ببین و بساز» را برای کودکان و نوجوانان بهبهانی برپا کرده است.

به گزارش خورنا، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کارگاه کاردستی «ببین و بساز» روزهای شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه هر هفته، ساعت ۱۰ صبح با مسئولیت احترام مسرور مسئول و مربی کانون شماره ۲ بهبهان برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

تقویت حواس و ایجاد هماهنگی بین اندام‌های مختلف بدن و ایجاد شور و شوق و احساس رضایت در کودکان از سوی برگزار کنندگان این کارگاه هنری به عنوان اهداف برگزاری این برنامه عنوان شده است.

همچنین تقویت مشارکت در کارهای گروهی، داشتن آزادی عمل و آشنا شدن بچه‌ها با ابزار و مواد مختلف، دیگر اهداف این کارگاه هنری معرفی شده‌اند.

گفتنی است کارگاه کاردستی «ببین و بساز» تا پایان تابستان برای کودکان و نوجوانان بهبهانی برگزار خواهد شد و بچه‌های علاقه‌مند به ساخت کاردستی می‌توانند به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۲ بهبهان مراجعه کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با داشتن ۵۲ مرکز ثابت و سیار در شهرهای مختلف استان بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال اجرا می‌کند.