اختصاص بن ارزاق بین مددجویان بهبهانی

خورنا: رئیس اداره بهزیستی بهبهان از اختصاص بن ارزاق بین مددجویان بهبهانی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

امین حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: به ‌مناسبت ماه مبارک رمضان، اداره بهزیستی شهرستان برنامه‌های متعددی را در دستورکار خود قرار داده است.

وی، دیدار مسئولان بهزیستی بهبهان با خانواده مددجویان، اطعام ایتام و گلباران گلزار شهدا، همچنین تقسیم ارزاق بین خانواده‌های نیازمند در شهرستان را از جمله برنامه‌های این اداره در این ماه پربرکت عنوان کرد.

رئیس اداره بهزیستی بهبهان اضافه کرد: همچنین در نظر داریم ضیافتی با عنوان اطعام ایتام نیازمند برپا کنیم و همچنین در دیدار با خانواده‌های مددجویان مشکلات آنها را از نزدیک رصد کرده تا برای حل این مسائل و مشکلات اقدام لازم به عمل آید.

وی افزود: برخی از فرزندان خانواده‌های مددجویان در عین نیاز و محدودیت مالی افتخارات علمی، تحصیلی و ورزشی زیادی کسب کرده‌اند که طی هفته آینده از این عزیزان در دیداری تقدیر خواهد شد.

حسن‌زاده، اختصاص بن ارزاق به مستمندان این شهرستان را هدیه‌ای برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی همچنین از مسئولان استانی برای تخصیص اعتبارات و ارسال زودهنگام آنها تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره بهزیستی بهبهان در پایان متذکر شد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و نیازمندان شهرستان است که امیدواریم با تعامل مضاعف شهروندان و سایز مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مسیر بهتر گام برداریم.