اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در ۲۳ کانون فرهنگی مساجد هندیجان

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در ۲۳ کانون فرهنگی مساجد این شهرستان خبر داد.

سیدعارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: برای سپری کردن اوقات فراغتی مطلوب و در خور شأن جوانان و نوجوانان شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برنامه‌های مطلوبی را در دستورکار قرار داده است.

وی ادامه داد: در همین راستا از همه جوانان و نوجوانان و حتی سنین پائین‌تر دعوت می‌کنیم در طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت این اداره شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان عنوان کرد: در اجرای طرح اوقات فراغت در تابستان امسال ۲۳ کانون فرهنگی مساجد اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف کرده‌اند.

وی متذکر شد: از این تعداد چهار کانون جدیدالتأسیس بوده و دو مرکز هم در قالب طرح‌ها و آموزش‌های قرآنی و معارف اسلامی در سطح مساجد و حسینیه‌ها، جوانان و نوجوانان را همراهی می‌کنند.

مهدی‌نیا تأکید کرد: همچنین در صورت تأمین اعتبار در نظر داریم برای انجمن‌های شعر و نمایش، دوره‌های آموزشی ویژه‌ای را برگزار کنیم و برای تدریس این کلاس‌ها از اساتید مجرب و به‌نام دعوت به عمل آوریم.

وی ادامه داد: مطمئناً این اقدام تعالی‌بخش فرهنگی و هنری شهرستان را رقم خواهد زد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان داشت: در دوره‌های در دستورکار، انجمن‌های شعر و نمایش شهرستان‌ها و استان‌های همجوار نیز می‌توانند حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های گلدوزی، نقاشی، آموزش روخوانی و تفسیر قرآن و … از دیگر برنامه‌های غنی‌‌سازی اوقات فراغت در شهرستان هندیجان و به همت این اداره است.

مهدی‌نیا در پایان عنوان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به تعالی بخش فرهنگی و هنری شهروندان و امیدواریم در این راستا دیگر مسئولان اجرایی شهرستان نیز اداره ارشاد را همراهی کنند.