رئیس شورای شهر آغاجاری: مسئولان ملی و استانی به یاری مسئولان شهری بیایند

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر آغاجاری گفت: میدواریم در این خصوص مسئولان ملی و استانی نیز به یاری مسئولان شهری بیایند.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، عبدالخدر ناصری‌پور ضمن تبریک فرا رسیدن ماه بهار قرآن به همه مسلمانان، برآورده شدن تدریجی آرزوهای دیرینه شهروندان یکی پس از دیگری را به همت مسئولان میسر دانست و اظهار کرد: متأسفانه آنچه هنوز آغاجاری را تهدید می‌کند، «مهاجر فرستی» است.

وی به‌منظور جلوگیری از مهاجرت مردم، خواستار رسیدگی به معضل بیکاری در سطح شهرستان آغاجاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آغاجاری با بیان اینکه مهاجرت، موضوعی‌ است که چند دهه مثل خوره به جان این شهر افتاده است، عنوان کرد: از مهم‌ترین عوامل این معضل، عدم وجود مراکز اشتغالزا و در نهایت «بیکاری» است که اگر چاره‌ای برای رفع بیکاری و وضعیت معیشتی مردم صبور و محروم شهرستان آغاجاری اندیشیده نشود امید به زندگی خصوصاً برای جوانان در این شهر به پایین‌ترین سطح خود می رسد.

وی ادامه داد: معضل بیکاری در این شهرستان، کوچ اجباری شهروندان و مشکلات اجتماعی را به دنبال داشته است و در صورت عدم جلوگیری از این روند پیشرفت بیش از پیش دارد.

ناصری‌پور بیان کرد: راه‌اندازی شهرک صنعتی، واگذاری اراضی کشاورزی به ۲۰ تعاونی کشاورزی در شهرستان آغاجاری، را ه اندازی شهرک دامداری و ظرفیت‌هایی این‌چنینی می تواند در رفع معضل بیکاری بسیار موثر باشد که مسئولان باید به این امور توجهی ویژه کنند.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنهاست که امیدواریم در این خصوص مسئولان ملی و استانی نیز به یاری مسئولان شهری بیایند.