تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش دزفول در اولویت باشد

خورنا: مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: وجود مدارس با بیش از چند دهه سابقه فعالیت و فرسوده بودن و همچنین تکمیل پروژه‌های ساختمانی مدارس اعم از تازه‌تأسیس و نیازمند تعمیر در اولویت باشد.

غلامرضا نصراله‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول با اشاره به جلسه مشترک با نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: وجود مدارس با بیش از چند دهه سابقه فعالیت و فرسودگی باعث بروز مشکلاتی در سطح شهرستان دزفول شده است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های ساختمانی مدارس اعم از تازه تاسیس، نیازمند تعمیر و تجهیزات با حمایت نماینده محترم شهرستان دزفول از جمله مسائلی بود که در این جلسه مشترک بررسی شد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول ادامه داد: با سفر به تهران و انعکاس تمام مسائل مربوط به آموزشگاه‌های منطقه دزفول، با معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور خواستار توجه بیشتر به این شهرستان شدیم.

نصرالله‌پور اذعان داشت: به لطف پروردگار نتیجه این دیدار رضایت بخش و آن مقام مسئول قول مساعدت مالی در راستای تهیه تجهیزات ضروری آموزشگاه‌های منطقه از جمله وسایل سرمایشی، تلاش در راستای تکمیل مسکن مهر  را دادند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول از تلاش‌های پیگیر نماینده محترم مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی که در به انجام رساندن درخواست ها و نیازهای منطقه‌ای این مدیریت تلاش مستمر دارند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.