ششمین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه خوزستان در امیدیه افتتاح شد

خورنا: ششمین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سطح استان، در شهرستان امیدیه با حضور جمعی از مسئولان و مدیر شعبه های فروشگاههای زنجیره ای رفاه در استان خوزستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، مدیر شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه خوزستان ظهر امروز در آیین افتتاحیه این فروشگاه اظهار کرد: امیدیه ششمین شهر در سطح استان خوزستان است  که دارای شعبه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شده و امیدواریم این روند در سطح استان خوزستان افزایش چشمگیری یافته و شهرستان‌های دیگر نیز از خدمات این فروشگاه‌ها بهره‌مند شوند.

فرزین فردوسی‌پور افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از ۱۸سال پیش تاکنون افتخار خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران را یافته و امروز نیز شاهد افتتاح دویست و سومین شعبه آن در سطح کشور در شهرستان شهیدپرور امیدیه هستیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما دریافت کالا و خدمات مورد نیاز مردم از تولید کننده و وارد‌کننده و ارائه آن بدون هیچگونه واسطه‌ای به مردم و شهروندان بوده تا سایر اقشار جامعه بتوانند به‌راحتی و با کمترین قیمت کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

در ادامه مدیر شعبه امیدیه ابراز داشت:این شعبه در مساحت ۴۰۰متر مربع و با اعتبار اولیه ۱۰میلیارد ریال و با مشارکت شرکت پالایش گاز بیدبلند به بهره‌برداری رسید.

رضایی افزود: فروشگاه زنجیره‌ای امیدیه همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت ۸صبح تا ۲۳آماده ارائه خدمات به شهروندان است.