بهره برداری از خط لوله آب رسانی به ۵۴ روستا در رامشیر

خورنا: در مراسمی با حضور فرماندار ، بخشدار ، رئیس آبفار و دیگر مسئولان محلی خط لوله آبرسانی به ۵۴ روستای بخش مشراگه از توابع شهرستان رامشیر به بهره برداری رسید.

رئیس آبفار رامشیر  با بیان اینکه ۵۴ روستا از طریق این خط لوله آب رسانی می شوند گفت : با احداث این خط لوبه و ارتقاء الکترو پمپ آب خام از ۱۱۰  به ۱۳۲ کیلو وات و پمپاژ ۱۳۳۰ مترمکعب اب در ساعت ، مشترکین دیگر از کمبود فشار آب رنج نخواهند برد.

خدر شاکری یوسفی در ادامه  با اشاره به به روند کاهشی و افت سفره های آب زیر زمینی خواستار توجه جدی به مصرف صحیح آب شد و  افزود : این پروژه با ااعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  و با احداث خطل لوله ۱۴ اینچ به طول ۲۰۰ متر به بهره برداری رسیده است.

فرماندار رامشیر نیز با اشاره به اقدامات زیادی که در راستای اصلاح شبکه ها و کاهش هدر رفت آب انجام شده تا این آب دوباره به چرخه مصرف برگردانده شود گفت : تمام تلاش مدیران و پرسنل آب و فاضلاب این است آبی پایدار و سالم تولید و در دسترس مشترکین قرار گیرد.

حمید سیلاوی خاطر نشان کرد: اقدامات صورت گرفته در مجموعه آب و فاضلاب از جمله تلاش های پنهانی است که اگرچه دیده نمی شود اما به صورت شبانه روزی در جریان است تا آبی پایدار و سالم تولید، ذخیره و در دسترس مشترکین قرار گیرد و در صورت بروز حوادث شبکه و انشعابات به محض اطلاع ، رسیدگی و تعمیرات شبکه انجام شود تا هدررفت آب به حداقل برسد.

گفتنی است تاکنون این ۵۴ روستا  روزانه فقط از ۸ ساعت آب شرب برخوردار بودند.