اجرای طرح نشاط و تعالی در پایگاه‌های مقاومت بسیج اندیکا

خورنا: فرمانده سپاه اندیکا از اجرای طرح نشاط و تعالی در ۱۰ پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد.

سید اسلام موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیکا اظهار کرد: امسال طرح نشاط و تعالی در ۱۰ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان اندیکا اجرا می‌شود.

وی افزود: در تابستان هر سال برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان طرح نشاط و تعالی در پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور به اجرا در می‌آید.

*استقبال خوب از طرح نشاط و تعالی

به گفته این مقام مسئول در سال گذشته طرح نشاط و تعالی با کیفیت بسیار خوب در اندیکا اجرا شد و جوانان و نوجوان این شهرستان استقبال خوبی از این طرح داشته‌اند.

فرمانده سپاه اندیکا تصریح کرد: امسال نیز تلاش ما این است که این طرح بهتر از سال گذشته در ۱۰ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان انجام شود و علاقه‌مندان با اشتیاق بیشتری در کلاس‌ها حضور یابند.

*برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده تا در تابستان امسال حدود یک هزار نوجوان و جوان در طرح نشاط و تعالی حضور یابند و اوقات فراغت خود را با برنامه‌های متنوع بگذرانند.

موسوی در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس به برگزاری دوره‌های آموزش عقیدتی سیاسی در طرح نشاط و تعالی اشاره کرد و ادامه داد: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دوره‌های فنی و حرفه‌ای در برخی رشته‌ها برگزار می‌شود.

*شرکت در اردوهای هجرت

وی دوره‌های علمی، ورزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های طرح نشاط و تعالی سال ۹۲ بیان کرد و گفت: شرکت در اردوهای هجرت ۳ از دیگر برنامه هاست.

فرمانده سپاه اندیکا اردوهای زیارتی سیاحتی را از دیگر برنامه تابستان امسال عنوان کرد و یادآور شد: تعدادی از کسانی که در طرح نشاط و تعالی حضور می‌یابند به اردو اعزام می‌شوند.

موسوی برگزاری کلاس‌های قرآن و نماز را از دیگر برنامه‌های طرح نشاط و تعالی تابستان ۹۲ در شهرستان اندیکا بیان کرد.