شهردار گتوند: سرانه فضای سبز گتوند ۷ متر مربع است

خورنا: شهردار گتوند گفت: سرانه فضای سبز شهرستان گتوند در بخش فضای سبز شهری ۷ متر مربع است و باید برای ارتقای این جایگاه تلاش کرد.

محسن شکری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار کرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز در این شهر هفت متر مربع است و در آینده نزدیک این سرانه رشد قابل توجهی خواهد داشت.

وی با اشاره به میزان فضای سبز موجود در سطح شهر گتوند بسیار قابل توجه است، افزود: در شرایط کنونی بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع در سطح شهر گتوند فضای سبز وجود دارد و این میزان بسیار چشمگیر است.

وی با اشاره به پروژه‌های جدید فضای سبز شهری در گتوند گفت: در روزهای آینده از ۱.۵ هکتار فضای سبز جدید در سطح شهر گتوند بهره‌برداری می‌شود و این میزان به سرانه موجود در شهر رشد قابل توجهی خواهند داد.

شکری‌زاده با اشاره به اینکه پروژه پارک ساحلی این شهرستان نیز در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با بهره‌برداری از پروژه پارک ساحلی در گتوند و پروژه‌های فضای سبز شهری میزان سرانه موجود از هفت متر مربع به بیش از ۱۰ متر مربع خواهد رسید.

شهردار گتوند افزود: تلاش کرده‌ایم تا از منابع موجود که همان آب و خاک است استفاده بهینه‌ای شود و در این باره از همه توان موجود در شهرداری بهره خواهیم برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهر گتوند در حاشیه رودخانه خروشان کارون واقع شده است و استعداد زیادی برای ایجاد فضای سبز شهری دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sun جناب شهردا حتما رفتن صحراهای منطقه رو بازدید کردند..... و گرنه ما که چیزی نمیبینم از هفت مترمون....