امام جمعه شوشتر: تلاش و دستاوردهای دولت به مردم اعلام شود

خورنا: امام جمعه شوشتر گفت: تلاشگری و دستاوردهای دولت نهم و دهم در سال‌های خدمت‌رسانی به ملت ایران به اطلاع مردم رسانده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوشتر اظهار کرد: باید تلاش کرد تا تلاشگری و خدمت‌رسانی لحظه به لحظه دولت‌مردان در هشت سال گذشته به مردم اطلاع‌رسانی شود و داشته‌ها و خدمات عرضه شده به مردم اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف و قوت را در جای خود دید، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا نقاط ضعف و قوت را به اندازه خود دید و از بزرگ‌نمایی در کمبودها و خدمت‌رسانی‌ها خودداری کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه باید در راستای استفاده از ایام باقی‌مانده از ماه مبارک رمضان تلاش مضاعفی کرد، تاکید کرد: باید تلاش کرد تا از فرصت‌های باقیمانده ماه مبارک رمضان استفاده بیشتری برد.

وی با اشاره به اینکه ایام ماه مبارک رمضان فرصتی طلایی است، گفت: باید کوشید تا از این ساعات استفاده کنیم و در این راستا از همه توان خود باید بهره بگیریم تا با دست پر این ماه عزیز را پشت سر بگذاریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر افزود: باید در هفته آتی میلاد کریم اهل بیت را به بهترین وجه ممکن گرامی‌داشت و همه مساجد در این‌باره همکاری کنند و برنامه‌های غنی را در دستور کار قرار دهند.