اعزام ۱۲۰۰ هفتکلی به اردوهای درون و برون استانی

خورنا: فرمانده سپاه هفتکل از اعزام یک هزار و ۲۰۰ نفر به اردوهای درون و برون استانی خبر داد.

عبدالله بهمنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر از کسانی که در طرح نشاط و تعالی حضور یافته‌اند به اردوهای درون و برون استانی اعزام می‌شوند.

وی گفت: طرح نشاط و تعالی در سطح شهرستان آغاز شده و جوانان و نوجوانان هفتکلی با حضور در کلاس‌های این طرح اوقات فراغت خود را می‌گذرانند.

*حضور ۲ هزار جوان و نوجوان در طرح نشاط و تعالی

به گفته این رزمنده دوران دفاع مقدس، حدود ۲ هزار جوان و نوجوان هفتکلی در طرح نشاط و تعالی و غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان امسال شرکت کرده‌اند.

بهمنی مجری طرح نشاط و تعالی را حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج عنوان کرد و افزود: در تابستان سال ۹۲ طرح نشاط و تعالی در ۲۸ پایگاه تابستانی برگزار خواهد شد.

*اجرای طرح نشاط و تعالی در ۲ ماه

به گفته فرمانده سپاه هفتکل، این حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهر هفتکل، بخش رغیوه و نفت سفید واقع شده‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: طرح نشاط و تعالی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تابستان امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان هفتکل اجرا می‌شود.

وی در ادامه به بیان زمان برگزاری طرح نشاط و تعالی پرداخت و گفت: این طرح از ۱۵ تیرماه تا ۱۵ شهریورماه در پایگاه‌های تابستانی برگزار می‌شود.

*اعزام برگزیده‌های طرح نشاط و تعالی به اردو

بهمنی در ادامه به تشریح برنامه طرح نشاط و تعالی پرداخت و خاطرنشان کرد: در این طرح برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی، آموزشی، ورزشی و اردویی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه هفتکل در بخش دیگری از مصاحبه خود با خبرنگار فارس به برگزاری اردوهای درون و برون استانی اشاره کرد و ادامه داد: با برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌شود در پایان این طرح یک هزار و ۲۰۰ نفر از برگزیده‌های طرح نشاط و تعالی را به اردو اعزام می‌کنیم.

به گفته وی نفرات بر‌تر طرح نشاط و تعالی به اردوهای راهیان نور، درون استانی و سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.