اکثر اعضای شورا موافق ابقای شهردار فعلی آبادان هستند

خورنا: عضو شورای شهر آبادان گفت: اکثر اعضای شورا موافق ابقا و ادامه کار شهردار فعلی آبادان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالحسین مکوندی اظهار کرد: اکثر اعضای شورای شهر آبادان با حضور شهردار فعلی آبادان در سمت خود موافق هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و پروژه‌های نیمه‌تمام و پروژه‌های در حال اجرا در آبادان حفظ شهردار فعلی آبادان به نفع شهر خواهد بود.

عضو شورای شهر آبادان ادامه داد: اعضای شورای شهر باید فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی فقط به فکر رشد و پیشرفت شهر باشند.

مکوندی تصریح‌کرد: هرچند برخی جناح‌های سیاسی ممکن است که با شهردار فعلی هماهنگ نباشند اما اگر مشکلی هست، باید رفع شود.

وی اضافه‌کرد: آبادان دارای رتبه ۱۱ شهرداری‌‌های کشور است و باید افرادی توانمند مدیریت شهری آن را برعهده بگیرند.

عضو شورای شهر آبادان خاطرنشان‌کرد: با توجه به اقدامات و فعالیت‌هایی که شهردار آبادان در مدت زمان حضور خود در آبادان انجام داده است می‌توان عملکرد وی را قابل قبول دانست.

مکوندی افزود: اکثریت اعضای شورای شهر در حال حاضر موافق ادامه حضور شهردار فعلی هستند.

وی ادامه داد: البته باید در برخی پست‌های شهرداری آبادان تغییراتی ایجاد و افرادی توانمندتر جایگزین افراد موجود شوند.

عضو شورای شهر آبادان تصریح‌کرد: بسیاری از صدمه‌هایی که آبادان در سال‌های گذشته خورده است ناشی از انتخاب نادرست و آوردن افراد ضعیف در مدیریت شهری آبادان بوده است.

مکوندی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد از اعضای شورای چهارم شهر آبادان جدید هستند و سابقه آشنایی با کار شورا و شهرداری را ندارد باید به شهردار فعلی اجازه دهند و فرصت دهند تا به کار و فعالیت خود بپردازد.

وی تصریح‌کرد: البته ما برنامه شهردار آبادان را از وی خواسته‌ایم و همچنین تاکید می‌کنیم که شهردار باید به تقویت برخی افراد زیرمجموعه شهرداری بپردازد.

عضو شورای شهر آبادان در ادامه گفت: نمایندگان آبادان نیز باید به پیگیری خود برای جذب اعتبارات عمرانی برای آبادان ادامه دهند تا بتوان خدمات بهتری را ارائه داد.

مکوندی با بیان اینکه آغاز کار شورای چهارم شهر با آغاز کار دولت جدید همراه است ابراز امیدواری‌ کرد: با همکاری شورا و دولت بتوان کارهای مهمی را در حوزه عمران و خدمات شهری در آبادان انجام داد.