نماینده مردم شادگان در مجلس : ورزش شادگان نیازمند اعتبار است

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: افزایش امکانات ورزش این شهرستان نیازمند اختصاص اعتبار است.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد  اظهار داشت: با توجه به سفارش اسلام به ورزش و فراگیری ورزش در امور مختلف و نقش آن در مقوله‌های اجتماعی و فرهنگی، رسالت ورزشکاران بسیار خطیر است، زیرا تن سالم، فکر سالم را رقم میزند و در نتیجه دین سالم را در پی دارد.
وی ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل ورزش این شهرستان کمبود اعتبار در راستای تجهیز و راه‌اندازی امکانات ورزشی جدید است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه ورزش جایگاه ویژه‌ای در جمع خانواده‌ها دارد و در همین راستا باید با برنامه‌ریزی و کارشناسی به این نیاز پاسخ مناسبی داده شود.
وی ادامه داد: ورزش یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های این شهرستان است که باید زیرساخت‌های مناسبی برای آن فراهم شود و باید بدانیم تا رسیدن به شرایط مطلوب فرسنگ‌ها فاصله داریم در همین راستا تخصیص اعتبارات ویژه می‌تواند به تأمین زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان کمک شایانی کند.
ناصری‌نژاد تصریح کرد: ما در این شهرستان جوانان با استعدادی در زمینه ورزش داریم که تعداد مدال‌آوران رشته‌های مختلف در سطح‌های کشوری، آسیایی و جهانی جوانان این شهرستان خود گویای آن بوده و نیازمند حمایت مسئولان است.
وی در ادامه گفت: ورزشکاران شادگانی به حق از لحاظ اخلاق حسنه سرآمد بسیاری از دیگر ورزشکاران هستند که باید بیش از پیش موردتوجه مسئولان قرار گیرند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امکانات ورزشی شادگان بسیار محدود است،  اضافه کرد: منابع خاصی به‌منظور تامین نیازهای ورزشکاران شادگانی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: به دلیل عدم وجود منابع مالی جهت تامین مایحتاج امکانت ورزشی در شهرستان، به‌ناچار درصدد هستیم از تمام وزارت‌خانه‌ها حمایت مالی بگیریم.
ناصری‌نژاد بیان کرد: در جلسه اخیری که با وزیر جدید نفت داشتیم مسئله کمبودهای ورزشی شادگان را نیز مطرح و از وزیر خواستار تخصیص اعتبار به‌منظور حل مشکلات ورزشی این شهرستان شدیم.
وی بر لزوم توجه خاص مسئولان و متولیان عرصه ورزش در توسعه، بالندگی و ترویج ورزش جامعه تاکید کرد و افزود: اشاعه ورزش و و روحیه ورزشی و جوانمردی در جامعه به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان به‌عنوان یک ضرورت برای داشتن جامعه‌ای سالم از حیث سلامت جسم و روح و نیز امنیت اجتماعی واخلاقی، وظیفه‌ای است که باید با نگاهی جهادی و همدلی و تعامل درون و برون سازمانی توسط متولیان امر و هیئت ورزشی و در راس آن اداره تربیت‌بدنی با برنامه‌ریزی اصولی و زیربنایی صورت گیرد.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان از مسئولان خواست نسبت به احیای ورزش شادگان و تأمین زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان با نگاه ویژه اقدام کنند.