برگزاری دوره آموزش شنا برای نخستین بار در هفتکل

خورنا: مسئول استخر شنای هفتکل از آغاز دوره آموزش شنا برای گروه‌های سنی مختلف برای نخستین بار از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان خبر داد.

مهدی فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: برای نخستین بار دوره آموزش شنا در هفتکل فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه کار ثبت نام از علاقه‌مندان این رشته ورزشی آغاز شده است افزود: هم اکنون یک دوره آموزشی برگزار شده و امیدواریم در آینده نزدیک این دوره آموزشی برای سنین دیگر اجرایی شود.

مسئول استخر شنای هفتکل اضافه کرد: تلاش ما این است که این دوره آموزشی را برای همه گروه‌های سنی برگزار کنیم ولی اگر گروهی به حد نصاب نرسید با گروه نزدیک به آن سن ادغام می‌شود و آموزش می‌بینند.

وی هدف از برگزاری این دوره را غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان عنوان کرد و ادامه داد: هم اکنون یک دوره آموزشی آغاز شده و افرادی بین سنین ۱۰ تا ۲۰ سال در آن حضور دارند.

مسئول استخر شنای هفتکل یکی دیگر از برنامه‌های تابستان امسال را برگزاری دوره‌های ماساژ درمانی بیان کرد و اظهار کرد: علاقه‌مندان به این رشته نیز می‌توانند برای ثبت نام به اداره ورزش و جوانان شهرستان هفتکل واقع در خیابان امام خمینی جنب استادیوم ۲۲ بهمن مراجعه کنند.

فدایی با اشاره به آمادگی برای راه‌اندازی دوره آب درمانی نیز خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم برای تابستان امسال این برنامه نیز اجرا شود.

این ورزشکار جوان تصریح کرد: تمام دوره‌ها زیر نظر اداره ورزش و جوانان و هیئت شنای شهرستان هفتکل برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که برگزاری دوره‌های مختلف ثبت نام‌ها به حد نصاب برسد تا مشکلی در برگزاری دوره‌های آموزشی نداشته باشیم.