نظارت ویژه بر عرضه مواد پروتئینی در بازار شوشتر

خورنا: مدیر شبکه دامپزشکی شوشتر از نظارت جدی بر عرضه مواد پروتئینی در ماه رمضان خبر داد و گفت: نظارت‌ها بر بازار شهرستان تشدید شده است.

احمدعلی معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان به دلیل افزایش مصرف مردم از مواد خوراکی و به ویژه پروتئینی نظارت بر نحوه عرضه این مواد در بازار به شدت افزایش می‌یابد.

وی افزود: در همین راستا نظارت بر صنوف توزیع کننده مواد پروتئینی شهرستان در روزهای‌ گذشته تشدید یافته است.

مدیر شبکه دامپزشکی شوشتر با اشاره به اینکه بهداشت عرضه مواد خوراکی بسیار اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: بهداشت عرضه مواد خوراکی بسیار اهمیت دارد و بر این اساس بیشتر تذکرات و هشدارهای انجام شده به صنوف در این باره است.

وی با اشاره به رعایت بهداشت در عرضه ماهی در شهرستان گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری دستگاه نظارتی مانند دادستانی، فروشندگان ماهی را برای تغییر در نحوه عرضه ماهی متقاعد کنیم.

معینی با اشاره به اینکه از همه توانمندی‌های موجود برای نظارت‌ها بر بازار استفاده می‌شود، تصریح کرد: تلاشمان بر این است تا سلامت عرضه مواد پروتئینی که بسیار حساس است حفظ شود تا در این خصوص از همه اهرم‌های نظارتی و قانونی استفاده کنیم.

مدیر شبکه دامپزشکی شوشتر در پایان گفت: ماهی فروشان با اداره دامپزشکی برای رعایت قانون و بهداشت همکاری زیادی انجام داده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.