بهداشت جامعه اولویت شبکه بهداشت آبادان است

خورنا: نصرالله حسونی بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام خبر برپایی نمایشگاه عکس و رسانه به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با بیماری سل اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان آبادان به‌منظور اطلاع‌رسانی بیشتر و افزایش سطح آگاهی شهروندان در خصوص پیشگیری و درمان بیماری خطرناک سل اقدام به برگزاری این نمایشگاه از روز گذشته کرده‌است.
وی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل فروشگاه رفاه آبادان دایر خواهد بود.
حسونی بحرینی در ادامه گفت: نمایشگاه دیگری با همین عنوان در محل ستاد شبکه بهداشت آبادان واقع در خیابان ذوالفقاری در حال برگزاری است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان آبادان خاطرنشان کرد: همچنین به‌منظور آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی عموم مردم شهرستان اخیراً جلسه کمیته آموزشی با حضور  رئیس مرکز بهداشت و درمان این شهرستان، مسئولان آموزش سلامت، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت محیط، بهداشت مدارس و رابطان بهداشتی در فرمانداری آبادان برگزار و طی آن تصمیماتی در خصوص اطلاع‌رسانی و هشدارهای بیشتر به ویژه به گروه‌های هدف اتخاذ شد.
وی با اشاره به برخی از این تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مذکور اضافه کرد: تکثیر ۵۰۰ برگ رسانه آموزشی و توزیع به ادارات و مراکز بهداشتی و درمانی، آموزش و اطلاع‌رسانی از طریق نصب ۲۰ پلاکارد در نقاط پرتردد شهری، تشکیل کارگاه آشنایی با بیماری سل برای همه پرسنل درمانی از جمله این برنامه‌ها است.
به گفته حسونی بحرینی؛ نواختن زنگ روز ملی مبارزه با بیماری سل در مدارس شهرستان همراه با سخنرانی از دیگر مصوبات اجرایی جلسه بوده است.
وی با بیان اهمیت اطلاع‌رسانی در زمینه مبارزه با بیماری‌های گوناگون و همچنین گرامیداشت مناسبت‌های مختلف بهداشت و سلامت تصریح کرد: همه ساله طبق دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همایش‌هایی در این روزها برگزار می‌شوند.
حسونی بحرینی ادامه داد: توجه به بهداشت و سلامت افراد در جامعه از جمله برنامه‌های اساسی و مورد بحث شبکه بهداشت و درمان است.
وی با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان آبادان همه تلاش خود را در راستای ایجاد محیطی امن برای زندگی شهروندان خواهد کرد گفت: از شهروندان و همه مسئولان می‌خواهیم که با تعامل و همکاری بیشتر این شبکه را در نیل به اهداف مورد نظر همراهی کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان آبادان در پایان افزود: امیدواریم با اقدامات انجام شده شاهد بروز هیچگونه مشکل در روند سلامتی شهروندان نباشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *