برگزاری پیاده‌روی همگانی بانوان در خرمشهر

خرمشهر: روشنک طالبیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به اینکه همایش عظیم پیاده‌روی همگانی با هدف تقویت ورزش‌های همگانی و تحقق شعار ورزش سلامت و تندرستی برگزار می‌شود اظهار داشت: به‌مناسبت فرارسیدن هفته ورزش و تربیت‌بدنی، بانوان خرمشهری روز جمعه در همایش پیاده‌روی همگانی شرکت خواهند کرد.
وی افزود: در این همایش علاوه بر پیاده‌روی، مسابقاتی نیز از قبیل مسابقه طناب‌کشی و مسابقه دوچرخه ‌سواری در بین بانوان شرکت کننده برگزار می‌شود.
مسئول امور ورزش بانوان تربیت‌بدنی خرمشهر گفت: در پایان این همایش به افراد برگزیده در مسابقات جوایزی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.
مسئول امور تربیت‌بدنی بانوان خرمشهر در خصوص فعالیت فعلی بانوان خرمشهری در رشته‌های مختلف ورزشی تصریح کرد: درحال حاضر از میان تیم‌های ورزشی بانوان خرمشهر، تنها تیم بسکتبال بانوان این شهرستان در مسابقات لیگ دسته دو خوزستان حضور دارد.
طالبیان گفت: این لیگ هنوز آغاز نشده و ما همچنان منتظر اعلام زمان برگزاری مسابقات هستیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بانوان خرمشهری همواره در رشته‌های ورزشی رزمی حضور چشمگیر داشته‌ و تاکنون بارها موفق به کسب عناوین قهرمانی شده‌اند.
طالبیان در پاسخ به این سؤال که آیا مشترک بودن سالن‌های ورزشی میان آقایان و بانوان در خرمشهر محدودیتی برای فعالیت‌های ورزشی بانوان ایجاد نمی‌کند، افزود: سالن‌های ورزشی همواره به طور مشترک و در ساعات متفاوت مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به تعیین ساعات مطلوب در طول روز برای فعالیت بانوان، از این نظر کمبودی احساس نمی‌شود.
وی اضافه کرد: به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش بانوان در شهرستان باید مسئولان اجرایی در این عرصه تلاش بیشتری کنند.
مسئول امور بانوان تربیت‌بدنی خرمشهر در پایان گفت: امیدواریم با تعامل و حمایت هر چه بیشتر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه به زودی شاهد پیشرفت و ترقی والای ورزش بانوان در این منطقه باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *