پایان پروژه انتقال گاز به روستاهای بخش جراحی ماهشهر

خورنا: فرماندار ماهشهر گفت: پروژه انتقال گاز روستاهای بخش جراحی این شهرستان تا پایان ماه رمضان به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی ظهر امروز در نشستی که با اعضای شورای روستاهای بخش مرکزی بندر ماهشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات امسال با حضور پرشور ملت ایران اسلامی برگزار و محقق شد.

وی افزود: امروز نوبت آن است که با همت و تلاشی همه جانبه حماسه اقتصادی را محقق کنیم.

فرماندار ماهشهر با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش خود را برای رفع مشکلات روستائیان باید به کار بست، عنوان کرد: روستائیان بسیار زحمتکش هستند و باید بیش از پیش آنها را مورد حمایت قرار داد.

رفع مشکلات برق‌رسانی

وی در رابطه با مشکلات برق روستائیان بخش مرکزی خاطرنشان کرد: در روزهای آتی همه مشکلات برق‌رسانی در روستاهای این منطقه برطرف خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ماهشهر در خصوص خط انتقال گاز به روستاهای بخش مرکزی ماهشهر اظهار کرد: مراحل پایانی پروژه انتقال گاز روستاهای بخش جراحی در حال انجام بوده که تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره برداری خواهید رسید.

پرداخت خسارت کشاورزان ظرف ۱۰ روز آینده

وی در خصوص برآورد خسارت اراضی کشاورزان افزود: خسارات اراضی کشاورزان نیز توسط صندوق بیمه کشاورزی ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

حیاتی همچنین اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح خانه بهداشت در شهرک مدنی و صدور کارت هوشمند در بخش مرکزی شهرستان خواهیم بود.

نصب چندین دکل مخابراتی

وی در زمینه مشکلات مخابراتی شهرستان گفت: همچنین در چند روز آینده نصب چندین دکل تلفن همراه برای بهبود ارتباطات در سطح روستاهای بخش مرکزی را در دستور کار خواهیم داشت.

فرماندار ماهشهر در ادامه بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مشکل توزیع آرد روستائیان در حوزه بخش مرکزی نیز رفع می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات بخش‌های مختلف آنهاست که در این زمینه بیش از پیش نیازمند تعامل و حمایت مردم و مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستیم.