مسئولان ماهشهری واحدهای مسکن مهر را برای افتتاح آماده کنند

خورنا: فرماندار ماهشهر گفت: مسئولان ماهشهری برای افتتاح واحدهای مسکن مهر این شهرستان شرایط را ظرف مدت یک ماه مهیا و آماده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن مهر این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسکن مهر در این شهرستان همچنان با اقدامات خوب تعاونی‌ها و تعامل اعضای تعاونی‌ها در حال انجام است.

وی افزود: با این وجود تعامل مضاعف مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان و مدیران تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان می‌طلبد بیش از پیش در زمینه تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر اقدام کنند.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: برای افتتاح فاز هفت مسکن مهر این شهرستان، ظرف یک ماه آینده باید شرایط و اقدامات لازم مهیا و اجرایی شود.

وی ادامه داد: همچنین تعاونی‌های مسکن مهر موظف هستند در تامین تزریق حق انشعاب و خدمات رسانی تا یک هفته آینده اقدام کنند.

وی خطاب به مسئولان اداره گاز شهرستان گفت: مسئولان این اداره، ظرف دو هفته آینده باید همه انشعابات گاز فاز اول و دوم سایت ۱۹ هکتاری مسکن مهر بندر ماهشهر را تکمیل کنند و در این خصوص دیگر هیچ تعللی پذیرفتنی نیست.

حیاتی در ادامه عنوان کرد: شهرداری ماهشهر نیز موظف است همکاری‌های لازم را به عمل آورد و ظرف یک هفته در کوی سلامت فاز شش مسکن مهر، سطل‌های زباله را نصب و مستقر کند.

وی در پایان با اشاره به اعضای تعاونی‌های مسکن مهر اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به مردم و تکمیل همه واحدهای پروژه مسکن مهر در شهرستان است که در این زمینه انتظار می‌رود اعضای تعاونی‌ها نیز همکاری مطلوب‌تری داشته باشند و نسبت به پرداخت سهم آورده خود هر چه سریع‌تر اقدام کنند.