برگزاری مانور اطفاء حریق در بندر امام خمینی ( ره )

خورنا: علی گلمرادی در مصاحبه ای با خبرنگار خوزان اظهار داشت : همان گونه که می دانید این هفته ، هفته ی کاهش بلایای طبیعی است و معمولا در هفته هایی که مناسبت باشد مانور برگزار می شود تا ارزیابی بشود که توان و امکانات شهر برای مقابله با بلایا ی طبیعی تا چه اندازه است و توانمندی و ظرفیت های مقابله با بلایای طبیعی چقدراست .
شهردار بندر امام ، دلیل برگزاری این مانور را در بندر امام اینگونه بیان کرد : طی مذاکراتی که مسئولین در بخشداری بندر امام انجام دادند و همچنین موافقت فرمانداری قرار بر این شد که این مانور در بندر امام خمینی انجام گیرد .
وی در خصوص چگونگی برگزاری این مانور در بندر امام ادامه داد : این مانور در فضای مطلوب و خوبی انجام شد و نتیجه ی آن مثبت بود و مانور در سطحی بود که می توانست ثابت کند که شهر بندر امام میزبان خوبی برای انجام اینگونه مانورها و مراسمات است و کمک خوبی به امدادگرها شد تا مهارت کافی برای مقابله با این چنین بلایایی کسب نمایند و نقاط قوت وضعف خود را بشناسند .
گلمرادی خاطر نشان کرد : حادثه هیچ گاه خبر نمی کند و انسان همیشه باید آمادگی مقابله با این حوادث را داشته باشد و هزینه هایی که در راه مقابل با اینگونه حوادث و امداد و نجات خرج می شود هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است