فرماندار لالی خواستار پیگیری مشکلات اهالی قلم شد

خورنا: بعد از ظهر دیروز سومین نشست شورای فرهنگ عمومی با دستور جلسه ماه مبارک رمضان و برنامه های پیشنهادی اوقات فراغت با حضور تمامی اعضای شورای فرهنگ عمومی در محل دفتر امام جمعه ی شهرستان  لالی برگزار شد.

در ابتدای مراسم سید ستار فاطمی دبیر شورای فرهنگ عمومی با ارائه گزارش از مصوبات نشست شورای فرهنگ عمومی و تبریک حلول ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی هنری اوقات فراغت شهرستان را جهت غنی سازی هر چه بهتر اهالی فرهنگ و هنر اعلام نمود .

در ادامه حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا سید احمدی رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه لالی ضمن اشاره به خلق حماسه ی سیاسی به مردم شریف ایران اسلامی حلول ماه ضیافت الهی را تبریک گفت.

وی در ادامه ی صحبت های خود با بیان احادیث و روایات به ماه مهمانی خداوند اشاره نمود و گفت درهای رحمت خداوند به روی بندگان باز است و خوش به حال آنان که بتوانند نهایت استفاده را از این ماه پر خیرو برکت داشته باشند.

سید احمدی با اشاره به برنامه های دینی مذهبی در ماه پر خیر و برکت رمضان گفت بدلیل تقارن این ماه بزرگ با اوقات فراغت نباید از برنامه های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نیز غافل بود و باید تلاش کنیم مطلوب تر از سالهای قبل غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان را اجرا نماییم .

امام جمعه ی شهرستان لالی با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان از برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در ادارات شهرستان خبر داد .

در ادامه مهندس کیانی فرماندار شهرستان لالی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان آمادگی کامل دستگاه های اجرایی با دستگاه های فرهنگی جهت همکاری  در برگزاری کلاسهای اوقات فراغت و ماه پر خیر و برکت رمضان را اعلام نمود .

فرماندار شهرستان لالی با توجه به حضور اهالی قلم و نویسندگان شهرستان لالی در نشست شورا  با اشاره به جایگاه هنرمندان اهل قلم در جامعه خواستار پیگیری مشکلات اهالی قلم شد .

در ادامه ی نشست شورای فرهنگ عمومی به پاس گرامیداشت ۱۴ تیر روز قلم و نویسندگان از اهالی قلم و نویسندگان شهرستان لالی تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا ء شد . در پایان نشست با ارائه دیدگاه و نظرات دیگر اعضا مصوبات بدین شرح اعلام و به تایید رسید:

۱-      راه اندازی سیستم پیامکی شورای فرهنگ عمومی شهرستان لالی

۲-     اجرای برنامه های دینی مذهبی در ماه مبارک رمضان

۳-   پیگیری و نصب تابلوهای مساجد شهرستان

۴-   تلاش در جهت هر چه بهتر برگزار نمودن برنامه های اوقات فراغت جوانان

۵-   برگزاری به موقع تمامی جلسات( راس ساعت مقرر )  شهرستان

۶-    همکاری تمامی دستگاه های اجرایی با نشریه ندای جنوب لالی

۷-   پخش سریال های ماه مبارک رمضان در پارک ورودی شهرستان