۲ هزار متر از شبکه فاضلاب شهر بستان اجرا شد

خورنا: مجری طرح فاضلاب شهر بستان از اجرای دو هزار متر شبکه فاضلاب شهر بستان با اعتبار حاصل از فروش مرحله اول اوراق مشارکت‌های مردمی خبر داد.

به گزارش خورنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محسن سیاف‌زاده اظهار کرد: طرح فاضلاب شهر بستان در قالب دو پیمان به مبلغ هفت میلیارد تومان در حال اجراست که تاکنون حدود دو هزار متر از شبکه فاضلاب آن در مناطق مرکزی شهر، رومیم و شماریه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح فاضلاب از اوایل سال جاری عملیاتی شده، ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار به موقع و لازم از محل فروش مراحل دوم و سوم اوراق مشارکت تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ زیست محیطی باشیم.

مجری طرح فاضلاب شهر بستان هدف از اجرای این طرح را جمع آوری و دفع فاضلاب به روش مدرن و بهداشتی و ساماندهی و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و حذف ورود فاضلاب به سطح معابر شهری عنوان کرد.

وی طرح فاضلاب شهر بستان را شامل احداث چهار واحد تلمبه خانه و اجرای ۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب به همراه واگذاری هزار انشعاب فاضلاب عنوان کرد که تا به حال حدود دو  هزار متر از شبکه آن اجرایی شده است.