بهره‌مندی از تفکر اندیشمندان برای توسعه شوشتر

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در حال تدوین برنامه‌ها برای توسعه شوشتر هستیم و در این زمینه از همه اندیشمندان و صاحبان طرح و برنامه در سطح شهر استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سیدمحمدرضا حسینی‌ مرعشی ظهر امروز در دیدار با انجمن حامیان شوشتر اظهار کرد: فعالیت شبانه‌روزی و تلاش مستمر از جمله مسائلی است که باید در دستور کار شورای چهارم قرار گیرد و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی با اشاره به اینکه نیازمند مشاوره از همه کارشناسان هستیم، افزود: هرچه مشاوره با کارشناسان بیشتر باشد درصد خطا کمتر و فعالیت‌ها اصولی‌تر خواهند بود و در این باره می‌کوشیم تا از توان مشاوره‌ای و تخصصی موجود بهترین استفاده را کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با بیان اینکه فعالیت در شورای شهر نیازمند زمان زیادی است که باید برای فعالیت شورایی صرف کرد، تصریح کرد: باید کوشید تا مشکلات مردم در اسرع وقت برطرف شود و تحولی در شهر شوشتر ایجاد شود.

*در حال تدوین برنامه‌ هستیم

مرعشی خاطرنشان کرد: در حال تدوین برنامه‌ها برای توسعه شهر شوشتر هستیم و در این زمینه از همه اندیشمندان و صاحبان طرح و برنامه در سطح شهر شوشتر استفاده می‌کنیم.

وی افزود: شهر شوشتر توانمندی‌های زیادی برای توسعه دارد و باید در برنامه‌ریزی‌ها از همه این توانمندی‌های موجود استفاده کنیم و می‌کوشیم تا جامع‌ترین برنامه را در این باره تدوین کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر در پایان اظهار کرد: فعالیت مستمر همراه با فعالیت کارشناسی نیاز مبرم شورای اسلامی شهر در دوره چهارم است که در این زمینه به طور جد در تلاش هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای چهارم شهر پس از انتخابات ۲۴ خرداد ماه قرار است فعالیت خود را در ۱۶ شهریور ماه سال‌ جاری رسما آغاز کند.