قومیت‌گرایی در شورای شهر شوشتر جایی ندارد

خورنا: عضو شورای شهر شوشتر گفت: قومیت‌گرایی در شورای شهر شوشتر جایی ندارد و انسجام بین اعضای شورای شهر مثال‌زدنی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ابراهیم محمودی‌کوهی ظهر امروز در دیدار با انجمن حامیان شوشتر اظهار کرد: قومیت‌گرایی در شورای شهر شوشتر جایگاهی ندارد و در این باره اعضای شورا شهر کاملا هم‌نظر هستند.

وی با اشاره به اینکه شهر شوشتر دارای قومیت‌های مختلفی است، تصریح کرد: شهر شوشتر دارای قومیت‌های مختلف شوشتری، عرب و بختیاری است و هر قومی به رسومات خود زندگی می‌کند، ولی در مسائل دیگر قومیت معنایی ندارد و همه ید واحد هستند که برای توسعه شهر گام برخواهند برداشت.

عضو شورای شهر شوشتر با بیان اینکه به همه قومیت‌ها احترام می‌گذاریم، افزود: باید همه قومیت‌ها را محترم شمرد و در این باره باید کوشید تا همه قومیت‌ها در مدیریت شهری نقش ایفا کنند.

*برنامه محوری اصل اساسی است

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه برای عمران شهر شوشتر برنامه داریم، خاطر نشان کرد: برای عمران شهر برنامه‌های مدونی داریم که در این زمینه در آینده نزدیک توضیح خواهیم داد.

وی افزود: باید برای توسعه شهر شوشتر تلاش مضاعفی کرد و در این باره از همه توان موجود استفاده کنیم تا گامی به جلو برداشته شود و از همه فرصت‌ها برای بهبود شرایط موجود استفاده کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر در پایان خاطرنشان کرد: قومیت‌گرایی تنها دست و پا را برای پیشرفت می‌گیرد و تاکنون فارغ از این مسائل در حال فعالیت بوده‌ایم و چنین مسئله‌ای بین اعضای منتخب جایی نداشته است.