تمدید توزیع فرم دعوتنامه سهام عدالت در خرمشهر

خورنا: شهرزاد جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: آن دسته از شهروندان خرمشهری که اوایل سال ۸۹ در تعاونی سهام عدالت، جهادکشاورزی، حسینیه‌ها و مساجد فرم شناسایی دریافت سهام عدالت را تکمیل کرده‌اند برای دریافت دعوت نامه سهام عدالت این تعاونی مراجعه کنند.
وی بیان کرد: در همین راستا ۸ هزار خانوار مشاغل آزاد در تابستان سال گذشته شناسایی شدند و فرم‌های دعوت‌نامه‌ آنها نیز صادر شد.
رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت خرمشهر افزود: زنان سرپرست خانوار که در سال گذشته فرم‌های شناسایی را تکمیل کرده‌اند نیز دعوت‌نامه‌های آنها صادر شده است.
وی ادامه داد: ۲ هزار زن سرپرست خانوار سال گذشته در خرمشهر شناسایی شدند که فرم‌های دعوت‌نامه آنها توزیع می‌شود.
جلیلیان تصریح کرد: آخرین مرحله پرداخت سود سهام عدالت نیز شاغلان دولت و نیروی انتظامی بوده و هنوز مرحله دیگری اعلام نشده است.
وی در ادامه گفت: اداره کار و امور اجتماعی سایتی را در نظر گرفته که از طریق سایت شناسایی‌های جدید در سال جاری صورت می‌گیرد.
وی در ادامه افزود: مهلت ثبت‌نام جهت دریافت فرم شناسایی سهام عدالت تا پایان شهریور ماه سال جاری بوده است که با رایزنی‌های صورت گرفته و با کمک فرمانداری، این مهلت زمان تمدید شد.
رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت خرمشهر اظهار داشت: تاکنون ۷۲ هزار و ۶۴۵ خرمشهری سهام‌دار شده‌اند و از این تعداد در مرحله نخست افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و نیروهای مسلح، در مرحله دوم عشایر و روستائیان و در مرحله سوم بازنشستگان دولت به همراه کارکنان آموزش و پرورش و همچنین شاغلان دولت و نیروی انتظامی سود سهام خود را دریافت کرده‌اند.
وی در پایان افزود: توزیع سود سهام عدالت در میان مردم یکی از بزر‌‌گ‌ترین گام‌های دولت در راستای اجرای عدالت در سطح کشور است.