پروژه دانش‌آموزان بهبهانی برتر شد

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، در آخرین روز از جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، طرح‌های دانش‌آموزان برتر در غرفه باشگاه نانو انتخاب شدند.
در این بخش از نمایشگاه دانش‌آموزانی از استان‌های تهران، خوزستان، البرز، قم و اصفهان با ارائه طرح‌های پژوهشی خود مورد ارزیابی قرار گرفته و در پایان ۳۱ پروژه حاضر در پنج رتبه دسته‌بندی شدند.
براساس این گزارش، چهار پروژه در رتبه اول، هفت پروژه در رتبه دوم، شش پروژه در رتبه سوم، نه پروژه در رتبه چهارم و پنج پروژه در رتبه پنجم به عنوان پروژه های برتر انتخاب شدند.
همچنین ۲۵ درصد امتیاز به امتیاز بازدیدکنندگان و ۲۵ درصد به تهیه پوستر پروژه، نحوه ارائه پوستر و موضوع‌بندی آن بستگی داشته و ۵۰ درصد امتیاز نیز با نظر هیئت علمی داوران به هر پروژه داده می‌شود که در این میان پروژه «دستگاه الکترواسپینینگ» علی ممتازان، محمدابراهیم دهدشتی و علی ایقان از شهرستان بهبهان در کنار سه پروژه دیگر از شهرهای قم، قدس و منطقه ۱۵ تهران به رتبه نخست و برتر این جشنواره دست یافت.
در روز پایانی جشنواره طی مراسمی با حضور دبیر کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد فناوری نانو، مدیر دبیرخانه ستاد فناوری نانو، کارشناس کارگروه ترویج ستاد نانو، کارشناس گروه صنعت و بازار ستاد نانو و مجری طرح باشگاه نانو از پروژه های برتر تقدیر به عمل آمد.
برخی از بازدیدکنندگان و مهمانان جشنواره کیفیت پروژه‌های ارائه شده در این بخش را در سطح چندین پایان نامه کارشناسی ارشد توصیف کرده و از این امر اظهار شگفتی کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *