سرمربی نفت آبادان: مساوی حق صنعت نفت نبود

خورنا: غلامحسین پیروانی پس تساوی یک بر یک تیمش برابر شاهین بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بازی خوبی بود اما در دقیقه ۹۳ روی اشتباه بچه‌گانه دروازه‌بان و مدافع خودی گل مساوی را از حریف خوردیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: در کل حق ما مساوی نبود و بازیکنان مستحق پیروزی بودند زیرا خوب بازی کردیم اما این بی‌رحمی فوتبال است.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: از مردم و هواداران آبادانی عذرخواهی می‌کنم زیرا در روزی که همه چیز مهیای پیروزی صنعت نفت بود با یک امتیاز از زمین خارج شدیم، فوتبال بازی لحظه‌هاست و ما در یک لحظه غفلت کرده و گل خوردیم.
وی در ادامه با انتقاد از زمان برگزاری بازی‌های خانگی تیم خود خاطرنشان کرد: از هیئت مدیره باشگاه می‌خواهم پیگیری کند که چرا بازی‌های تیم ما در ساعت ۱۷:۴۵ برگزار می‌شود زیرا گرمای آبادان می‌تواند یک امتیاز مثبت برای تیم ما باشد و صنعت نفت باید در زمانی زودتر بازی کند.
پیروانی در خصوص  دیدار هفته آینده تیمش با مس سرچشمه گفت و تصریح کرد: بازی سختی مقابل این تیم داریم زیرا مس سرچشمه چیزی برای از دست دادن ندارد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر با گل دقیقه نودوسه شاهین بوشهر سه امتیاز بازی خانگی را با یک امتیاز عوض کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *