فرماندار بهبهان: دانشگاه‌ها میدان تاخت و تاز گروه‌های سیاسی نیست

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی محبوب صبح امروز در جلسه‌ای که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها با حضور جمعی از مسئولان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه باید محلی برای نوید بخشی و انتقال انرژی مثبت به دانشجویان، کارکنان، اساتید و جامعه باشد.
وی افزود: محیط دانشگاه یک محیط علمی بوده که باید از هرگونه مسایل غیر علمی در آن اجتناب کرده و شرایط آرامی را برای تحصیل بهتر دانشجویان فراهم کنیم.
باذلی محبوب تصریح کرد: دانشگاه محلی برای تاخت و تاز گروه‌های سیاسی نبوده و باید با حفظ محیط علمی آن، در اندیشه رسیدن به قله‌های علم و دانش باشیم.
فرماندار بهبهان خاطرنشان کرد: بهبهان با افتخاراتی که دارد مستحق یک دانشگاه خوب است اما امروز دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در جایگاه خود نبوده و باید ضمن تغییر و تحول در چگونگی فعالیت، سطح و جایگاه آن ارتقا یابد.
وی افزود: باید از انجام امور بیهوده که نتیجه‌ای نخواهد داشت اجتناب کرده و با جلب اساتید بومی و غیر بومی خوب، دانشگاه را به یک دانشگاه جامع تبدیل کرده و به اهداف والای خود برسیم.
باذلی محبوب تصریح کرد: دانشگاه ما باید به روز بوده و پیشرفت‌ها و تحولات علمی آن نیز هر روز باشد و باید هر لحظه شاهد حرکت جدیدی از دانشگاه باشیم.
فرماندار بهبهان با بیان اینکه هیچ کاری همانند خدمت به مردم نظام را بیمه نمی‌کند، گفت: مردم مسئولان را زیر نظر داشته و اقدامات و کارهایشان را ارزیابی می‌کنند لذا باید سعی و تلاش ما در جهت خدمت به مردم باشد.
وی با تاکید بر کاربردی بودن علم دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه باید بتواند از طریق طرح‌های پژوهشی به مسایل و مشکلات مردم به خصوص در حوزه‌های دو قطب صنعتی بهبهان یعنی کشاورزی و دامپروری رسیدگی کند.
باذلی محبوب در پایان ابراز امیدواری کرد در سال ۱۳۹۰ سطح علمی و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد.