رئیس آموزش و پرورش خرمشهر: خانواده‌ها پیوند اولیا و مربیان را جدی بگیرند

خورنا: کاظم حیاتی امروز بمناسبت فرارسیدن روز پیوند اولیا و مربیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: مراسم زنگ پیوند در مدارس استان همزمان با سراسر کشور با حضور دانش‌آموزان، فرهنگیان، والدین و جمعی از مسئولان برگزار شد.
وی افزود: در خرمشهر زنگ پیوند با حضور رئیس دادگستری خرمشهر و در محل مدرسه حاج عبدالله عامری واقع در منطقه کوی سلامت زده شد.
رئیس آموزش و پرورش خرمشهر افزود: در هفته پیوند اولیاء و مربیان، آموزش و پرورش خرمشهر برنامه‌هایی در نظر گرفته است که از جمله آنها بازدید از مزار شهدای فرهنگی، حضور در نماز جمعه این هفته، شرکت اولیاء دانش‌آموزان معلول است.
حیاتی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها ارائه بهترین راهکارها برای تقویت رابطه خانه و مدرسه، آشنایی والدین دانش‌آموزان با قوانین و مقررات آموزش و پرورش به‌ویژه آئین‌نامه انجمن اولیا و مربیان، گسترش و تقویت فرهنگ مشارکت‌جویی با اولیای دانش‌آموزان است.
وی گفت: مهم‌ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی کودکان و نوجوانان، هماهنگی و هم سویی نظری و علمی میان مربیان و خانواده‌هاست.
حیاتی افزود: انجمن اولیا و مربیان، هیئت منتخبی از پدران و مادران دانش‌آموزان، به همراه مربیان مدرسه است که با هدف تلاش و همکاری در راه پیشبرد امور آموزش و پرورش دانش‌آموزان تشکیل می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش خرمشهر تصریح کرد: معلمان و مربیان همواره از رفتار دانش‌آموزان در خارج از مدرسه، وهمچنین والدین از پیشرفت تحصیلی واخلاقی دانش‌آموزان در مدرسه مطلع شوند.
وی گفت: همین آگاهی و پیگیری از پیشرفت، افت تحصیلی و نیز مسائل تربیتی و اخلاقی دانش‌آموزان، سبب تلاش و کوشش در برطرف کردن و اصلاح رفتار آنها از سوی اولیا و مربیان می‌شود که در نهایت، به بالا رفتن سطح آموزش و اخلاق دانش‌آموزان می‌انجامد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *