سرشماری از ۲۷ منطقه شهری و روستایی در هندیجان

خورنا: بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرائی تمام امکانات را در اختیار ماموران سرشماری قرار دهند.
وی افزود: ما ۲۱ منطقه شهری و شش منطقه روستایی در هندیجان برای اجرا شدن طرح نفوس و مسکن داریم.
فرج‌اللهی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرائی باید امکانات مورد نیاز را در اختیار ماموران سرشماری قرار دهند خاطرنشان کرد: سرشماری نفوس و مسکن بایستی به بهترین وجه با همکاری و همراهی خوب مردم برگزار شود.
وی بر لزوم  تامین مسائل رفاهی ماموران سرشماری تصریح کرد: برنامه‌ریزی خوبی برای تامین نیازهای ماموران سرشماری در نظر گرفته شده است.
فرماندار هندیجان افزود: همه ما باید خودمان را مسئول بدانیم و دقت لازم را در انجام طرح سرشماری نفوس و مسکن که به مدت ۲۰ روز در حال اجرا است داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: طرح سرشماری یکی از طرح‌های جامع آماری و مهم بوده و بخش عمده این طرح تأمین نیروی انسانی است.
فرماندار هندیجان اضافه کرد: از مردم به شکل جدی می‌خواهیم آمار درست و دقیق و همچنین همکاری لازم را با ماموران سرشماری داشته باشند.
فرج‌اللهی با بیان اینکه طرح سرشماری نفوس و مسکن باید با دقت اجرا شود، بیان کرد: به‌ منظور کاهش هزینه‌ها، تسهیل در روند آمار گیری، بدست آوردن اطلاعات آماری دقیق‌تر و صرفه‌جویی در اعتبارات از نیرو‌های با تجربه و کارآزموده استفاده خواهد شد.
وی افزود: طرح سرشماری در همه‌ی شهرها و روستاها از جمله شهر زهره نیز اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هیچ فردی در طرح سرشماری از قلم نخواهد افتاد و تمام ساکنان شهر و روستا بایستی اطلاعات فردی خود را که بصورت محرمانه نگهداری خواهد شد به ماموران طرح ارائه دهند.
وی هدف از سرشماری را برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتر برای تامین نیازهای مردم عنوان کرد و گفت: طرح سرشماری برای تصمیم‌گیری بهتر در همه زمینه‌هاست که باید مورد توجه جدی مردم قرار بگیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *