آغاز فعالیت انجمن فیلم و عکس خرمشهر

خورنا: محمد جوروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر زیرساخت‌های لازم برای جهاد اقتصادی، اجتماعی و … را فراهم می‌کند.
وی ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی‌های متعددی در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر با اشاره به اهمیت هنر عکاسی و همچنین فیلم افزود: فیلم و عکس وسیله خوبی برای تبلیغ و ارائه دیدگاه‌ها و اندیشه‌های سیاسی، اجتماعی و … است.
وی ادامه داد: در همین راستا پیگیری‌های متعددی برای راه‌اندازی مجدد انجمن فیلم و عکس هنرمندان خرمشهری صورت گرفت.
جوروند با اشاره به وقفه دوساله این انجمن به دلایل متعدد، تصریح کرد: انجمن فیلم و عکس خرمشهر پس از دو سال وقفه مجدداً فعالیت خود را از چند روز گذشته از سر گرفته است.
وی در ادامه گفت: با توجه به انجام کارهای مقدماتی برای فعالیت مجدد این انجمن با رایزنی های انجام شده پیشنهاد برگزاری هفته فیلم و عکس در خرمشهر در حال بررسی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر اضافه کرد: انجمن فیلم و عکس خرمشهر سابقه درخشانی در تولید فیلم های کوتاه در سطح استان داشته که امیدواریم همچنان شاهد فعالیت های چشمگیر این انجمن باشیم.
وی افزود: هنرمندان خرمشهری با استعداد و تجربه قابل توجه خود تاکنون افتخارات متعددی را برای فرهنگ و هنر این شهر به ارمغان آورده‌اند که امیدواریم با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم شاهد رشد و پیشرفت هنرمندان این شهر باشیم.
جوروند بیان کرد: تولید فیلم‌های کوتاه، انیمیشن و … بر مبنای فرهنگ اسلامی و ارائه آن به مردم می‌تواند در راستای رشد و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تأثیرگذار باشد.
وی گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد فصلی نو در صنعت فیلم و عکس شهرستان باشیم و گامی بلند در زمینه ارتقای فرهنگ و هنر این شهر مقدس برداریم.