اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان رامهرمز

خورنا: رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان رامهرمز خبر داد و گفت: کمبود اعتبار، علت اصلی تعلل در افتتاح بیمارستان ۱۰۰ تخته رامهرمز بوده است.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در آئین افتتاح بیمارستان ۱۰۰ تختخوابه شهرستان رامهرمز که با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان ملی و استانی برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۱۰ بیمارستان بزرگ در سطح کشور را افتتاح کرده‌ایم که امروز بیمارستان ۱۰۰ تختخوابه رامهرمز یکی از آنها است.

وی افزود: این بیمارستان از امکانات لازم برخوردار است و مشکلی برای خدمات‌دهی به شهروندان ندارد.

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: کلنگ بیمارستان ۱۰۰ تخته رامهرمز ۲۰ سال پیش زده شده بود اما به دلیل عدم تخصیص بودجه و اعتبار لازم و مکفی کار احداث و بهره برداری از آن تا به امروز به درازا کشیده است.

۱۲ تخت سی.سی.یو

وی با اشاره به اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی اختصاص داده شده به این بیمارستان، خاطرنشان کرد: این بیمارستان دارای ۱۲۲ تخت است و ۱۱ هزار مترمربع زیربنا دارد.

علیزاده عنوان کرد: بیمارستان افتتاح شده این شهرستان مجهز به چهار بخش تخصصی جراحی زنان و زایمان، داخلی، جراحی و نوزادان است.

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: همچنین به ۱۲ تخت مراقبت ویژه سی.سی.یو و پنج تخت مراقبت ویژه کودکان مجهز است.

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز به همراه هیئت همراه، برای افتتاح هشت هزار واحد مسکن مهر استان، پنج پروژه بندری و حضور در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان حضور یافته است.

سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی، سرمایه‌گذار و تکمیل کننده اعتبار بیمارستان رامهرمز محسوب می‌شود.