فعالیت ۴۲ معلم نهضت سوادآموزی در مدارس آبادان

خورنا: حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: امسال برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در زمینه ارتقای کمی و کیفی سطح آموزش و پرورش در سطح مدارس انجام شده است.
وی ادامه داد: سیاست‌های وزرات آموزش و پرورش در راستای بهبود وضعیت یادگیری دانش‌آموزان با اتخاذ تدابیر لازم در حد قابل توجهی اجرایی شده است.
مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: طرح ثابت مدارس به ویژه در مدارس ابتدایی یکی از طرح‌های بنیادین آموزش و پرورش در سطح کشور است.
وی ادامه داد: امسال در مجموع ۵۲ مدرسه در مقطع ابتدایی با تمهیدات اندیشیده شده فعالیت خود را در نوبت صبح آغاز کردند که مورد استقبال دانش آموزان نیز قرار گرفته است.
رمضانی تصریح کرد: در همین راستا ۲۲ مدرسه راهنمایی، ۱۳ دبیرستان و ۱۲ هنرستان در آبادان تک نوبته شدند که آمار نشان دهنده نشان دهنده آمار ۴۰ درصدی تک نوبته شدن مدارس در این شهرستان است.
وی در ادامه گفت: امسال ۴ هزار و ۲۴۹ معلم فرایند آموزش و پرورش دانش‌آموزان را در مدارس مختلف آبادان بر عهده دارند.
مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان اضافه کرد: با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده امسال در راستای جبران کمبود نیروی انسانی معلم ۴۲ آموزشیار نهضت سوادآموزی آبادان در مدارس این شهرستان به کارگیری شدند.
وی افزود: امیدوارم با تعامل و حمایت هرچه بیشتر مسئولان مرتبط بتوان بیش از پیش گامی مثبت در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان آبادانی برداشت.
رمضانی با اشاره به سیاست‌های اتخاذ شده در زمینه ارتقای کیفی آموزش در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌ریزی‌های انجام شده مستلزم همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی به منظور رشد و پرورش سرمایه‌ها و آینده سازان کشور است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *