برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف در آغاجاری

خورنا: فرهاد احمدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی امروزه عقاید جوانان را مورد هدف قرار داده اند.
وی ادامه داد: غرب و استکبار جهانی امروزه با در اختیار داشتن امکانات وسیع تبلیغاتی و صدها شبکه ماهواره ای در راستای تضعیف عقاید جوانان و ترویج فرهنگ‌های غلط غرب در میان جامعه می‌کوشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری با اشاره به لزوم تلاش در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، افزود: برگزاری همایش‌های متعدد در راستای ترویج و گسترش آموزه‌های دینی و فرهنگ ناب اسلامی می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.
وی ادامه داد: در همین راستا برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده آبان ماه امسال در آغاجاری برگزار می‌شود.
احمدی‌فر با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش تصریح کرد: برگزاری مطلوب این همایش نیازمند همکاری همه جانبه مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.
وی در ادامه گفت: فرهنگ حجاب و عفاف باید در جامعه گسترش یابد در همین راستا برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند تأثیر مثبتی در این زمینه داشته باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری از شهروندان و به ویژه جوانان خواست در این همایش حضوری گسترده و همه جانبه داشته باشند.
وی اضافه کرد: امسال در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان برنامه‌های فرهنگی متعددی در آغاجاری با محوریت جوانان برگزار خواهد شد.
احمدی‌فر گفت: این همایش آبان ماه با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از کارشناسان خبره در این زمینه برگزار خواهد شد که امیدواریم مورد استقبال مردم قرار گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • omidiyeh.net تنها مشکل آغاجاری همین بود که اونم حل شد . تشکر می کنیم از مسولین