شهرداری شوشتر سد معابر بازار مرکزی را جمع‌آوری کند

خورنا: رئیس مجمع امور صنفی شوشتر گفت: شهرداری شوشتر سد معابر موجود در بازار مرکزی شهر شوشتر را جمع‌آوری کند و در این باره باید اعمال قانون شود.

رجبعلی ثابت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در شرایط کنونی در بازار مرکزی شهر شوشتر سد معابر زیادی وجود دارد و دستفروشان مانع از تردد عابران پیاده و مشتریان در بازار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خواستار اعمال قانون هستیم، خاطر نشان کرد: خواستاریم قانون برای سد معبرهای موجود در بازار اعمال شود و در این زمینه مجمع امور صنفی نیز همکاری لازم را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه سد معبر مغازه‌داران موجود در بازار مرکزی شهر شوشتر نیز برطرف خواهد شد، افزود: در شرایط کنونی به دلیل وجود سد معبر دستفروشان در بازار، امکان رفع مشکلات مغازه‌داران نیست و در صورتی که سد معبر و دستفروشان از بازار جمع‌آوری شوند مغازه‌داران نیز اعمال قانون خواهند کرد.

ثابت با اشاره به اینکه برای مبارزه با سد معبر در شهرداری قانون وجود دارد، خاطر نشان کرد: بر اساس تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اجرائیات شهرداری باید با هرگونه سد معبر در معابر و میادین شهری مقابله کند و مجمع امور صنفی نیز در این زمینه تنها خواسته‌ای اعمال قانون است.

وی در پایان بیان کرد: مجمع امور صنفی می‌تواند در این زمینه با شهرداری همکاری کند و امید است با رفع این مشکل در اسرع وقت بازار شوشتر سامان‌دهی شود.