برگزاری همایش فعالان مساجد در بهبهان

خورنا: عبدالله حسینی منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بهبهان از ابتدای سال جاری تاکنون فعالیت مطلوبی در راستای ترویج و گسترش آموزه‌های دینی در میان جوانان داشته‌اند.
وی بیان کرد: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شده همایش فعالان مساجد در سطح شهرستان بهبهان با محوریت جوانان برگزار شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اشاره به نقش موثر مساجد در ارتقای سطح فرهنگی، اقتصادی و … در جامعه، افزود: با بررسی تاریخ گذشتگان به روشنی در می‌یابیم که بسیاری از رویدادهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در مساجد شکل گرفته است.
وی از مسئولان خواست در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان امکانات مورد نیاز برای برگزاری این همایش بزرگ را با همکاری مساجد فراهم آورند.
حسینی منفرد افزایش فضاهای فرهنگی بهبهان را یکی از اولویت‌های کاری این اداره دانست و ادامه داد: جوانان بهبهانی استقبال گسترده‌ای از فضاهای فرهنگی به ویژه کتابخانه‌ها داشته‌اند در همین راستا باید این گونه فضاها در سطح شهر افزایش یابد.
وی تصریح کرد: با همکاری خیران کتابخانه جدیدالتاسیس روستای قلعه کعبی شهر زیدون راه‌اندازی شده و به روستاییان منطقه خدمات ارائه می‌دهد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در ادامه گفت: این کتابخانه با نام امام محمد باقر (ع) نامگذاری شده و خدمات فرهنگی به مردم و به ویژه جوانان منطقه ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به شخصیت ارزشمند علامه وحید بهبهانی اضافه کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته همایش بزرگ داشت علامه وحید بهبهانی با همکاری مسئولان برگزار خواهد شد.
حسینی منفرد با اشاره به آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از مسئولان خواست در راستای برگزاری این همایش به صورت استانی پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد برنامه‌های فرهنگی و همایش‌های برنامه‌ریزی شده امسال در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و هنر در سطح شهرستان براساس زمان بندی انجام شده اجرایی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *