برگزاری همایش یک روزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در هویزه

خورنا: کارشناس مسئول تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش هویزه از برگزاری همایش یک روزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

ناصر ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هویزه اظهار کرد: همایش یک روزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد به مواد مخدر در هویزه برگزار خواهد شد.

وی به اهداف برگزاری همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در هویزه پرداخت و گفت: شرکت‌کنندگان در این همایش، آموزش‌های لازم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد را فرا می‌گیرند.

کار‌شناس مسئول تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش هویزه در ادامه به معرفی شرکت‌کنندگان در این همایش پرداخت و افزود: مدیران، معاونان و مربیان پرورشی از جمله افرادی هستند که در همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی حضور خواهند یافت.

ساکی مربیان بهداشت، مربیان تربیت بدنی و رابطین بهداشت مدارس را از دیگر افرادی بیان کرد که در همایش یک روزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در هویزه شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از تمامی مدیران و مسئولان ادارات و ارگان‌های دولتی نیز دعوت شده تا در این همایش در کنار فرهنگیان هویزه حضور یابند.

کار‌شناس مسئول تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش هویزه اظهار امیدواری کرد که برگزاری همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بتواند برای جلوگیری از بروز این آسیب‌ها موثر واقع شود.

ساکی خاطرنشان کرد: همایش یک روزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی روز دوشنبه ۱۰ تیرماه از ساعت۹.۳۰ صبح در سالن اجتماعات کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.