رییس HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب شد

خورنا: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی حکمی آقای موسی ابوالحسنی را به سمت رییس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE ) این شرکت منصوب کرد.

به گزارش خورنا از مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون دراین حکم برخی وظایف موسی ابوالحسنی را برشمرد.

وی درخصوص اهم وظایف ایشان آورده است : برنامه ریزی و نظارت بر نظام HSE و کنترل و بهبودآن در حوزه فعالیت شرکت – ایجاد ، اجرا و حفظ نیازمندیهای سیستم منطبق با استانداردهای ملی و جهانی – برنامه ریزی و اعمال روشهای موردنیاز ممیزی دوره ای و انطباق با الزامات سیستم – تدوین و پیگیری اجرای طرح جامع مدیریت بحران از اهم وظایف شما می باشد .

تنظیم برنامه های آموزشی و پیگیری اجرای انها – بررسی و ارائه راهکارهای نتایج ارزیابی و مدیریت ریسک – برنامه ریزی ، هماهنگی و تشکیل کمیته های تخصصی منطبق با نظام HSE  IMS از دیگر مواردی است که مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خطاب به آقای موسی ابوالحسنی در حکم انتصابش اشاره داشته است .

مهندس ابراهیم پیرامون در این حکم از زحمات آقای نجف بهادری که به مقام بازنشستگی نایل گردیده و اقای رامتین آمویی در مدت سرپرستی این سمت تقدیر و تشکر نمود .

لازم به ذکر است اقای موسی ابوالحسنی دارای ۳۸سال سابقه کار در صنعت نفت بوده و پیش از این در سمتهایی همچون آتش نشان ۲، کنترل کننده آلودگی دریا ( جزیره خارگ ) ، مربی آموزش ایمنی مناطق نفتخیز جنوب ، کارشناس ایمنی شرکت پیرا حفاری ایران و رییس HSE شرکت پیرا حفاری ایران خدمت کرده است.