گردهمایی ستادهای دکتر روحانی در خوزستان / تشکیل کمیته ای از نخبگان خوزستان

خورنا: نشست هم اندیشی وگردهمایی بزرگ ستادهای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دیروز جمعه هشتم تیرماه دراهواز برگزار شد. در این همایش که با حضور اساتید، نخبگان، متخصصین و فعالان سیاسی برگزار شد مسئولین ستادهای دکتر روحانی درشهرستان ها به ارائه گزارش از آخرین وضعیت شهرستانهاوبیان نقطه نظرات خود پرداختند.

سلطانعلی بهمنی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستادمرکزی و ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان درخوزستان هدف از برگزاری این هم اندیشی را – که باحضور همه گروههای سیاسی برگزار شد- تبادل نظر در باره شرایط اقتصادی ،سیاسی،اجتماعی وفرهنگی در خوزستان و نیز بررسی مسائل استراتژیک استان ،بررسی مشکلات مردم وارائه راه حل ها عنوان کرد و گفت: ما درصدد هستیم از طریق ایجاد یک پروژه استراتژیک که مشتمل بریک برنامه ریزی جامع علمی،سازمانی و مدیریتی در خوزستان باشد به کابینه منتخب آقای دکتر روحانی برای حل مشکلات مردم واستان کمک کنیم .

بهمنی گفت: مابزودی یک شورای مشورتی فراگیر از نخبگان ومتخصصین ستادها تشکیل خواهیم داد که فرآیند مدیریتی در استان را براساس سه فاکتور تخصص،تعهدواعتدال هدایت کند. این شورا یک شورای مشورتی ست که به عواملی مانند استفاده از پتانسیل های قومی ،نحوه ی چینش مهره هابراساس عدالت اجتماعی واعتدال و مهمتر تعهد افراد به مصالح ملی و امنیت ملی کشور توجه خواهد کرد.

سلطانعلی بهمنی همچنین گفت:هم اندیشی فعالان ستادهای دکتر روحانی در آینده نیز ادامه خواهد داشت و جناب آقای دکتر جادری رئیس ستادمرکزی دراستان با این پیشنهاد نظر مساعد داشته است. رئیس کمیته اطلاع رسانی دکترروحانی دراستان همچنان یادآوری کرد که دکترروحانی رئیس جمهور همه ملت ایران ست وبدون شک از همه نیروهای توانمند،ملی،کارآمد،دلسوز ومردمی برای مدیریت استان استفاده خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ابو هادی با سلام - بهتر بود با رئیس ستاد, دکتر جادری مصاحبه میکردید و نظرات ایشان را مطرح میکردید.با تشکر