انتصاب جدید در شادگان

خورنا: پیش از ظهر امروز شنبه در مراسمی با حضور معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان، مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شادگان در محل دفتر مدیریت این شبکه معرفی شد.

در این آیین «کامران سالمی» به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شادگان معرفی و از تلاشهای احمد رمضان احمدی به عنوان مدیر پیشین این شبکه تقدیر و تشکر شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در این مراسم گفت: بسیاری از کسانی که امروز در سطح کشور حرفهایی برای گفتن داشته اند زمانی در شبکه بهداشت و درمان این منطقه فعالیت داشته اند و از فرزندان این خطه هستند.

نصراله حسونی بحرینی افزود: مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان یکی از مدیران موفق منطقه است که با رایزنیهایی که در چند ماه اخیر داشتیم موفق به انتصاب وی در شادگان شدیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان شادگان اظهار داشت: رمضان احمدی، مدیر پیشین این مجموعه نیز با عشق و علاقه وارد منطقه شد و بدون هیچگونه چشم داشت و انگیزه مالی زحمات بسیاری را متحمل و خدمات ارزشمندی را نیز به انجام رسانده است.

در ادامه این مراسم، مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شادگان نیز گفت: خدا را شکر می‌کنم که افتخار خدمت در این منطقه را پیدا کرده و به نوعی از امروز شهروند شادگان بوده و با این حس، مشکلات را بیشتر درک می‌کنم.

کامران سالمی افزود: برای پیشبرد اهداف خود باید مثلث مردم، توانمندیهای شبکه بهداشت و درمان و نهادها و ارگانهای شهر در کنار هم بوده و به یکدیگر کمک کنند.

در پایان این مراسم مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شادگان، حکم فعالیت خود را از دست معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان دریافت و فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه بهداشت و درمان شادگان پس از استقلال دانشکده علوم پزشکی آبادان در سال ۹۰، به عنوان یکی از شبکه های زیرمجموعه این دانشکده در آمد.