حضور ۱۲۰۰ عضو کتابخانه‌های ایذه در برنامه‌های اوقات فراغت

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه از حضور یک هزار و ۲۱۰ عضو کتابخانه‌های این شهرستان در مسابقات و برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه خبر داد.

به گزارش خورنا از ایذه، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، نادر مرادی‌فر اظهار کرد: استقبال اعضای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان از مسابقات فرهنگی برگزار شده در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بسیار مطلوب بوده است.

وی افزود: اعضای کتابخانه‌های عمومی در مسابقات برگزار شده توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی، حضوری فعال و چشمگیر داشتند به طوری که یک هزار و ۲۱۰ نفر از شهروندان در این مسابقات شرکت کرده و برگه‌های مسابقات را به رابط فرهنگی تحویل دادند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه تصریح کرد: این در حالی است که در ماه‌های گذشته استقبال خوبی صورت نگرفته بود و کمتر از ۱۰۰ نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند.

وی گفت: با تبلیغات محیطی در سطح شهرستان و بیان ویژگی‌های خاص مسابقات سایت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، نسبت به شرکت اعضاء در مسابقات آغاز کردیم و خوشبختانه نتیجه خوبی گرفتیم.

مرادی‌فر ادامه داد: با تبلیغات صورت گرفته در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، استقبال خوبی از شبکه کتابخوانان حرفه‌ای انجام شد که در رشد فرهنگ کتابخوانی در شهرستان تأثیر به‌سزایی دارد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه همه کتابداران به همراه اعضای خانواده خود در این مسابقات شرکت کردند و خود به عنوان الگویی آن را به دیگر بستگان خود برای شرکت در مسابقات انتقال خواهند داد.