بهره‌برداری از ۲ پروژه کشاورزی در خرمشهر

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری فارس، ابراهیم داوری ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از این دو پروژه کشاورزی در خرمشهر اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای گزارش و انعکاس عملکرد دولت است.
وی با تأکید بر گرامی‌داشت شهید رجایی و باهنر، ادامه داد: مسئولان باید همواره مدیریت و دولت مکتبی شهید رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت نهم و دهم، افزود: با نگاه ویژه دولت نهم و دهم به مناطق محروم شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در راستای حمایت و احیای کشاورزی در سطح شهرستان بودیم.
وی افزود: خرمشهر دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در بخش کشاورزی است که باید در راستای توسعه و رونق این بخش بیش از پیش توجه شود.
داوری با تأکید بر حمایت دولت از طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی، تصریح کرد: در صورت اجرای پروژه‌های کشاورزی علاوه بر رونق و توسعه کشاورزی در منطقه شاهد ایجاد اشتغال پایدار نیز خواهیم بود.
وی گفت: کشاورزان تاکنون در راستای سیاست‌های دولت در زمینه توسعه و رونق اقتصادی و تولیدی منطقه گام برداشته‌اند که لازم است تلاش‌های آنها را ارج نهیم.
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر اضافه کرد: در راستای تلاش‌های صورت گرفته به‌مناسبت هفته دولت دو پروژه کشاورزی در روستاهای حفار شرقی و غرب کارون خرمشهر امروز به بهره‌برداری رسید.
وی اظهار داشت: این طرح‌ها شامل سامان‌دهی گاومیش‌داری با متراژ ۹۰۰ مترمربع و احداث باغ الگویی با اجرای سیستم آبیاری تحت فشار است.
داوری بیان کرد: باغ الگویی با استفاده و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح سه هکتار از اراضی این روستاها اجرایی شده است.
وی افزود: اعتبار هزینه شده به‌منظور اجرا و بهره‌برداری از این دو پروژه بالغ بر ۵۵۳ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اختصاص یافته است.
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر ادامه داد: با اجرای این پروژه بیش از ۳۵ فرصت شغلی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.
وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت دولت از بخش کشاورزی و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام شاهد رفع مشکلات فراروی کشاورزان و توسعه کشاورزی در سطح منطقه باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *